Foretag og administrer din indholdsbestilling via vores selvbetjening
Vi forstår, at du muligvis gerne vil have fuld kontrol over dine ordrer hos os. Derfor har vi udviklet en platform, der giver dig alt, hvad du har brug for. Derudover vil du kunne afgive ordrer, når som helst du ønsker det. For at komme i gang, skal du blot oprette en konto hos vores selvbetjening.
Kom godt i gang med vores selvbetjening
Når du har oprettet en konto hos Topcontent selvbetjening, får du straks dit login. Når du logger ind på din konto, kommer du til dit helt eget dashboard. Herfra har du fuld kontrol over dine ordrer. Her kan du afgive nye ordrer, administrere eksisterende ordrer og sætte penge ind på din konto.
Du modtager en e-mail, når du har en afsluttet ordre, og denne returneres til dig. På den måde behøver du ikke kontinuerligt at kontrollere dit dashboard for at se status på igangværende ordrer. Når du har modtaget en meddelelse om afslutningen af din ordre, kan du vælge at logge ind på systemet for at gennemgå den. Hvis du er tilfreds, skal du bare klikke på “godkend”.
Selvbetjening du kan regne med
Vi er altid glade, når vores kunder klikker “godkend”, og vi stræber efter at fortsætte med at levere tilfredsstillende service. For at gøre dette sikrer vi, at vores team kun består af fagfolk. I det sjældne tilfælde, at du måske ikke er helt tilfreds med det, vi har leveret, kan du blot klikke på ”afvis”. Når du gør det, sendes teksten tilbage til vores produktionsteam til revision.
Når du sender en tekst tilbage, kan du være sikker på, at vi vil gøre vores bedste for at matche dine forventninger. Vi løser ethvert problem med din ordre grundigt iflg. dit feedback. Bemærk, at inden du er i stand til at afgive en ordre, skal du kreditere din konto, så processen er så enkel og hurtig som muligt.